Skip navigation

Kontakt borgerguiden

Borgerguiden guider borgere og virksomheder rundt i kommunen og sikrer en hurtig kontakt og en god dialog mellem borger og sagsbehandler.

Sådan kontakter du borgerguiden!

Du kan kontakte Vejle Kommunes borgerguide, hvis du f.eks.

  • Har brug for hjælp til at finde den rigtige medarbejder.
  • Har brug for information om arbejdsgange, procedurer og klagemulighed.
  • Har modtaget et brev eller afgørelse fra kommunen, som du har svært ved at forstå.
  • Har brug for hjælp til at formulere f.eks. ansøgninger til kommunen.
  • Har brug for hjælp til at finde den rette myndighed, hvis opgaven ikke hører hjemme i kommunen.


Borgerguiden er ikke en klageinstans

Borgerguiden er ikke en klageinstans, og kan ikke fungere som ”advokat eller ombudsmand” for borgerne. Hun kan ikke behandle klager over hverken afgørelser eller sagsbehandling. 
Men hun kan fortælle, hvordan man klager over en afgørelse, og hun kan sikre, at klagen bliver behandlet det rigtige sted i kommunen.

Sådan kontakter du borgerguiden

Du kan:

  • Ringe til borgerguiden på tlf. 76 81 09 99 i telefontiden.
  • Sende en e-mail til borgerguide@vejle.dk (bemærk at en almindelig e-mail ikke må indeholde personfølsomme oplysninger)
  • Sende sikker Digital Post direkte til borgerguiden (log ind med NemID)
  • Skrive til adressen: Vejle Kommune, Borgerguiden, Skolegade 1, 7100 Vejle.
  • Kontakte borgerguiden personligt i Administrationsbygningen i Skolegade 1, 3. sal, i åbningstiden.

Telefon- og åbningstid
Mandag-onsdag kl. 12-14
torsdag kl. 12-15 
fredag kl. 12-13 

Borgerguiden er ansat i Juridisk Kontor.

 

Denne side er sidst opdateret: 20.12.2016

Borgerguide

Borgerguide Nanja Søbakke Kreutz

Ring til Nanja Søbakke Kreutz på tlf. 76 81 09 99
Lukket mellem jul og nytår
mandag-onsdag kl. 12-14,
torsdag kl. 12-15 
fredag ikke til stede

eller send en mail til borgerguide@vejle.dk  

Indeholder din mail personfølsomme informationer skal du bruge Digital Post (log ind med NemID)