Turisme

Har din virksomhed behov for hjælp af MeetingVejle til at sammensætte et internationalt megaevent ud over det sædvanlige? Eller er det relevant for din virksomhed at deltage i ferie turisme netværket VisitVejle?

MeetingVejle

MeetingVejle inspirerer og rådgiver om møde- og kongresoplevelser, og har et tæt samarbejde med byens 8 største hoteller/konferencesteder. Vi understøtter internationale megaevents med min. 200 deltagere. Vi opbygger oplevelsesuniverser gennem side events og med inddragelse af task force grupper, som kombinerer videns- og ressourcepersoner fra Vejle Kommune og det private erhvervsliv. Hvis dit arrangement ikke er en international megaevent, så guider vi dig videre til vores partnere som kan hjælpe dig med dit møde eller din konference.

I Vejle findes ikke bare professionelle konferencesteder af høj kvalitet med en samlet kapacitet på over 1300 værelser og venues med plads til op til 1500 deltagere – her er også masser af muligheder for at bringe kulturen, naturen eller gastronomien i spil under konferencen. Og vi hjælper jer gerne.

Læs mere om MeetingVejle her.

VisitVejle
VisitVejle netværket er med sine 150 deltagere en attraktiv platform for markedsføringen af Vejle-Egnen. Netværket skaber synergi i markedsføringen af oplevelser og samler de gode kræfter i fælles initiativer.

Som medlem af netværket får din virksomhed adgang til en attraktiv netværkspakke med blandt andet profilering af din virksomhed på hjemmesider som VisitVejle og VisitDenmark, modtagelse af nyhedsbreve og fordelagtige priser på udvalgt annoncering.

Læs mere om VisitVejle her.

Sidst opdateret: 30. november 2018