Ofte stil­lede spørgs­mål om ud­bud og ind­køb

Vil du være leverandør til Vejle Kommune? Her kan du se svarene på nogle af de spørgsmål, vi ofte bliver stillet.

  • Gennemføres alle kommunens udbud af Udbudsafdelingen?

    Nej, der er også andre afdelinger, som gennemfører udbud. 

    Når du klikker dig ind på et bestemt udbud i vores liste over aktuelle udbud, kan du se, hvilken afdeling der gennemfører det.

  • Fremgår alle kommunens udbud af listen med aktuelle udbud?

    Alle udbud på områderne "varer og tjenesteydelser" samt "bygge- og anlægsarbejde" er på listen med aktuelle udbud

  • Hvem skal jeg kontakte med spørgsmål om udbud og indkøb?

    Det kommer an på, hvilket udbud du har spørgsmål til.

    Når du klikker dig ind på et bestemt udbud i vores liste over aktuelle udbud, er der kontaktoplysninger på den medarbejder, du kan henvende dig til.

  • Har I en indkøbspolitik?

    Ja, det har vi.

    Den beskriver bl.a. vores indkøbsstrategi, indkøbsorganisationen og forskellige indkøbsværktøjer.

    Hent Vejle Kommunes indkøbspolitik (pdf).

  • Hvor kan jeg se kommende udbud?

    Du kan se kommende udbud i vores udbudsplan, som vi opdaterer løbende.

    Hent udbudsplanen her.

  • Hvilke udbudsfællesskaber er Vejle Kommune med i?

    Vi er en del udbudsfællesskabet KomUdbud (www.komudbud.dk), og vi benytter SKI's indkøbsaftaler (www.ski.dk). 

Sidst opdateret: 15. november 2017