Ofte stillede spørgsmål om udbud og indkøb
Vil du være leverandør til Vejle Kommune? Her kan du se svarene på nogle af de spørgsmål, vi ofte bliver stillet.
-
-
Gennemføres alle kommunens udbud af Udbudsafdelingen? Nej, der er også andre afdelinger, som gennemfører udbud.
Når du klikker dig ind på et bestemt udbud i vores liste over aktuelle udbud, kan du se, hvilken afdeling der gennemfører det.
-
Fremgår alle kommunens udbud af listen med aktuelle udbud? Alle udbud på områderne "varer og tjenesteydelser" samt "bygge- og anlægsarbejde" er på listen med aktuelle udbud.
-
Hvem skal jeg kontakte med spørgsmål om udbud og indkøb? Det kommer an på, hvilket udbud du har spørgsmål til.
Når du klikker dig ind på et bestemt udbud i vores liste over aktuelle udbud, er der kontaktoplysninger på den medarbejder, du kan henvende dig til.
-
Har I en indkøbspolitik? Ja, det har vi.
Den beskriver bl.a. vores indkøbsstrategi, indkøbsorganisationen og forskellige indkøbsværktøjer.
-
Hvor kan jeg se kommende udbud? Du kan se kommende udbud i vores udbudsplan, som vi opdaterer løbende.
-
Hvilke udbudsfællesskaber er Vejle Kommune med i? Vi er en del udbudsfællesskabet KomUdbud (www.komudbud.dk), og vi benytter SKI's indkøbsaftaler (www.ski.dk).