Ser­vice­kon­cept i Tek­nik & Mil­jø

skal sikre at vi i alle interaktioner med borgere og virksomheder, yder den bedste service.

Teknik & Miljø vil være en moderne forvaltning, der altid giver vores borgere og virksomheder lidt mere service end de forventer. Vi tror på, at vi på den måde skaber de bedste rammer for vækst og udvikling i Vejle Kommune. Derfor sætter vi nu gang i projekt ”Servicekoncept i Teknik & Miljø”.

Projektet løber indtil sommer 2019. Vi er startet med at undersøge, hvilken service vores samarbejdspartnere forventer af os. Vi skal derefter designe fremtidens servicekoncept. Et koncept, som hele forvaltningen kan navigere efter og sikre, at vi i alle interaktioner med borgere og virksomheder, yder den bedste service.

Teknik & Miljø er en enhed med mange ansigter. Du møder os hos AffaldGenbrug, når vi fejer gader og skovler sne. Når gadelyset tænder og når strandene får det blå flag. Når der kommer nye stier og shelterpladser i skovene. Det er også Teknik & Miljø der tilrettelægger udviklingen i by og på land sammen med frivillige borgere, foreninger, investorer og virksomheder. Service er derfor noget du kan opleve på mange planer.

Venlig hilsen

Michael Sloth, Direktør for Teknik & Miljø 

Giv dit besyv med

  • Hvad er god service er for dig?
  • Hvad forventer du af din kommune?
  • Hvordan du gerne vil kommunikere med os i fremtiden?

Skriv til projektleder Jette Vindum, jevin@vejle.dk, tlf. 76 81 22 16.

 

 

Sidst opdateret: 18. maj 2017