Information om Coronavirus

Folketinget har gennemført en række drastiske tiltag for at afbøde  smittespredningen af Coronavirus og senest en gradvis genåbning af samfundet. Læs her, hvad det betyder for dig som borger i Vejle Kommune. Tilmeld dig også gerne vores COVID-19 beredskab. Du kan også finde udvalgt information til virksomheder.
Klik her for at finde information om corona-situationen - Information about coronavirus/Covid19

Anmeld rotter

Anmeld rotter og få dem bekæmpet gratis. Hvis du har set rotter eller mistænker, at de er på din ejendom, så anmeld det her.

Du skal

  1. Bruge kontaktinformationer
  2. Oplyse ejendommens adresse
  3. Vise evt. billeder

Sådan gør du

  1. Skriv dit navn, din adresse, postnummer og by
  2. Skriv et eller flere telefonnumre, en e-mailadresse og evt. et træffetidspunkt
  3. Skriv vejnavn og husnummer, hvor du har set rotterne. Sæt evt. en prik på kortet.
  4. Sæt flueben ved de(t) sted(er), du har konstateret rotter
  5. Skriv en kort kommentar til rottefængeren, og beskriv din oplevelse. Du kan også vedhæfte billeder.
  6. Klik på "Indsend anmeldelse".
Anmeld rotter
  • Ofte stillede spørgsmål

  • Hvornår bliver jeg kontaktet af rottefængeren?

    Du vil blive kontaktet af rottefængeren inden for 4 arbejdsdage fra vi modtager anmeldelsen.

  • Jeg er ikke blevet kontaktet efter 4 arbejdsdage. Hvad skal jeg gøre?

    Ring til servicecentret i Teknik & Miljø på tlf. 76 81 22 30. Send ikke en ny anmeldelse - det gør ikke behandlingen hurtigere.

  • Jeg har noget at tilføje til min anmeldelse. Hvad gør jeg?

    Ring til servicecentret i Teknik & Miljø på tlf. 76 81 22 30 (tryk 4 for servicecentret). Send ikke en ny anmeldelse - det gør ikke behandlingen hurtigere.

Sidst opdateret: 30. marts 2020