Tilskud til aktive medlemmer (for foreninger)

Vi sender ansøgningsskemaet i slutningen af februar til de foreninger, der fik aktivitetsmedlemstilskud sidste år og foreninger, der er blevet godkendt i løbet af året. Vi udbetaler tilskud til foreninger med aktive medlemmer mellem 0 - 25 år. Det kræver dog, at der er deltagerbetaling.

Du skal

  1. vide om I har indberettet medlemstal til CFR - Det Centrale Foreningsregister?
  2. kende det kontingent medlemmerne betaler
  3. vide om foreningen har aktiviteter i mere end 25 uger om året
  4. vide hvor mange handicappede medlemmer, der er mellem 19 og 24 år
  5. vide om foreningen har indhentet børneattester
  6. oplyse, om foreningens regnskab er underskrevet af bestyrelsesmedlemmerne
  7. oplyse, om foreningens regnskab er underskrevet af revisor
  8. vide om beretningen har været forelagt på generalforsamlingen

Sådan gør du

  1. Udfyld skemaet
  2. Send skemaet på mail til margn@vejle.dk
ansøgningsskema 2017
  • Ofte stillede spørgsmål

  • Hvornår kommer ansøgningsskemaet?

    Hvis din forening fik tilskud sidste år, får I ansøgningsskemaet i starten af marts måned.

    Nye foreninger får også tilsendt ansøgningsskema.

  • Hvornår er der ansøgningsfrist?

    Der er ansøgningsfrist ultimo marts måned.

  • Hvornår får vi udbetalt tilskud?

    Vi udbetaler tilskud i juni.

  • Hvor meget kan vi få udbetalt? Vi udregner og udbetaler tilskuddet på baggrund af de medlemstal I har indberettet via CFR-registret (Det Centrale Foreningsregister). Tilskuddet afhænger af hvor mange foreningsmedlemmer, der er samlet set. Tilskuddet kan ikke være højere end det indbetalte medlemskontingent.
  • Hvem kan vi få ekstra tilskud til?

    Medlemmer mellem 0 og 18 år, der har faste ugentlige aktiviteter i mindst 25 uger om året
    Handicappede medlemmer mellem 19 og 25 år.

Sidst opdateret: 13. juli 2017