Betjen dig selv via AffaldOnline

Brug vores selvbetjening, hvis du har ændringer til din affaldsløsning

Du skal

  1. Have NemID klar
  2. Oplyse den adresse henvendelsen drejer sig om

Sådan gør du

  1. Log ind med NemID
  2. Vælg den adresse, henvendelsen drejer sig om - er det første gang du bruger AffaldOnline skal du søge adressen frem
  3. Vælg det menupunkt, der passer til din henvendelse
Log ind i AffaldOnline Kræver
  • Ofte stillede spørgsmål

  • Kan jeg tilmelde flere telefonnumre til SMS advisering?

    Du kan tilmelde et telefonnummer pr. NemID.

  • Hvad koster det at modtage SMS?

    Det er gratis at modtage både SMS advisering og generel infomation.

  • Hvorfor skal jeg logge ind med NemID?

    Der er krav om, at de kommunale digitale løsninger lever op til forskellige krav, blandt andet log ind med NemID.

  • Hvad kan man skrive om i AffaldOnline?

    I AffaldOnline kan du betjene dig selv døgnet rundt. Du kan blandt andet skrive til os, hvis din beholder ikke er blevet tømt. Du kan også anmode om at ændre, hvor tit din beholder skal tømmes, ændre størrelse på din beholder, tilmelde dig SMS/mail advisering, bestille en beholder til haveaffald, afmelde en beholder, eller melde hvis din beholder er gået i stykker.

  • Er det obligatorisk at benytte selvbetjeningen?

    Nej, vores selvbetjening er et tilbud. Du er også altid velkommen til at ringe eller skrive til os. Du finder kontaktoplysninger her på siden til højre.

Sidst opdateret: 03. oktober 2019