Hjælp til rekruttering

Jobcenter Vejles Virksomhedsservice hjælper gerne med at finde din nye medarbejder. Vi garanterer svar indenfor 24 timer.

Anbefal denne side:

Du kan vælge mellem 3 forskellige modeller, når vi skal hjælpe dig med at finde din nye medarbejder. 

Model 1: Vi kontakter 3-5 kandidater
Vi finder 3-5 ledige kandidater, som egner sig til det specifikke job, din virksomhed efterspørger. Vi videreformidler kontakt mellem kandidaterne og din virksomhed. 

Model 2: Vi annoncerer for dig på Jobnet
Vi opslår en stilling for din virksomhed - du vælger selv, om din virksomhed  skal være anonym eller synlig. Vi vurderer alle ansøgere i forhold til kvalifikationer og egnethed til jobbet, og herefter etablerer vi kontakten mellem virksomhed og udvalgte ansøgere.

Model 3: Du annoncerer selv på Jobnet
Brug selv jobnet. Annoncer selv efter nye medarbejdere og stå selv for vurdering og egnethed blandt alle ansøgere. 

Sådan gør du

Kontakt vores Virksomhedsservice for at drøfte dit behov for hjælp til rekruttering. Det er en fordel, at du har taget stilling til følgende:

  • Primære opgaver og ansvar
  • Krav til faglige og personlige kvalifikationer
  • Arbejdstid, tiltrædelsestidspunkt, aflønning, varighed mm. 

Kontakt Virksomhedsservice i Jobcenter Vejle

Havneparken 16C, 7100 Vejle
Tlf. 76 81 62 00
  • Telefontid
  • Mandag - onsdag 8.00 - 15.00
  • Torsdag 8.00 - 17.00
  • Fredag 8.00 - 14.00

E-mail: virksomhedsservice@vejle.dk

Brug Digital Post, hvis du sender personlige oplysninger.

Sidst opdateret: 12. december 2017