Hjælp til rekruttering

Jobcenter Vejles Virksomhedsservice hjælper gerne med at finde din nye medarbejder. Vi garanterer svar indenfor 24 timer.

Anbefal denne side:

Du kan vælge mellem 3 forskellige modeller, når vi skal hjælpe dig med at finde din nye medarbejder. 

Model 1: Send en jobordrer via jobag.dk
Vi finder 3-5 ledige kandidater, som egner sig til det specifikke job, din virksomhed efterspørger. Vi videreformidler kontakt mellem kandidaterne og din virksomhed. 

Model 2: Vi annoncerer for dig på Jobnet
Vi opslår en stilling for din virksomhed - du vælger selv, om din virksomhed  skal være anonym eller synlig. Vi vurderer alle ansøgere i forhold til kvalifikationer og egnethed til jobbet, og herefter etablerer vi kontakten mellem virksomhed og udvalgte ansøgere.

Model 3: Vi annoncerer for dig på jobnet - og du modtager selv ansøgninger
Vi annoncerer for dig, og du står selv for vurdering og egnethed blandt alle ansøgere.

Sådan gør du

  • Opret din virksomhed som bruger på jobag.dk - jobnet for arbejdsgivere
  • Kontakt vores Virksomhedsservice for at drøfte dit behov for hjælp til rekruttering
  • Det er en fordel, at du har taget stilling til følgende:
    • Primære opgaver og ansvar
    • Krav til faglige og personlige kvalifikationer
    • Arbejdstid, tiltrædelsestidspunkt, varighed mm. 

Kontakt vores Virksomhedsservice i Jobcenter Vejle

Havneparken 16C, 7100 Vejle
Tlf. 76 81 62 00
  • Telefontid
  • Mandag - onsdag 8.00 - 15.00
  • Torsdag 8.00 - 17.00
  • Fredag 8.00 - 14.00

E-mail: virksomhedsservice@vejle.dk

Brug Digital Post, hvis du sender personlige oplysninger.

Sidst opdateret: 07. juni 2018