start på hovedindhold

Tøjindsamling: Giv dit brugte sportstøj og udstyr videre

Fra 17. august – 14. september kan du aflevere tøj og udstyr i flere haller, så andre kan få glæde af det. Indsamlingen kulminerer til Grøn Bazar, hvor alle kan hente det indsamlede gratis.

Kender du dét, at børnene vokser ud af deres sportstøj, eller at du som voksen ikke længere bruger løbeskoene? Heldigvis kan to sagtens være i samme tøj.  

Det er tanken bag en ny sportstøjsindsamling, som er skabt i et samarbejde mellem Jyske Bank, DGI-huset, STOK Emballage, Universal Transport og Vejle Kommune.

Desuden bidrager 15 haller og foreninger, som lægger hus til indsamlingskasser.

Du skal derfor blot: 

  • Lægge dit brugte træningstøj og sportsudstyr til side
  • Aflevere det i indsamlingskassen i din lokale hal

Når indsamlingen er slut samles og sorteres tøjet frem mod Grøn Bazar den 27. september kl. 13-15 i DGI-Huset i Vejle, hvor alle er velkomne til at hente gratis, doneret træningstøj. 

Sådan kan jeres træningstøj leve videre hjemme hos andre. 

Spørgsmål og svar på Grøn Bazar