Hvad skal jeg betale?
Se hvad det koster, at komme af med din virksomheds affald
Ofte stillede spørgsmål
Når vi skriver til dig vedrørende din virksomhed, sender vi til virksomhedens digitale postkasse.
Det betyder, at så snart du har et CVR-nummer - hvad enten det er til en virksomhed eller en forening - skal du modtage post fra offentlige myndigheder som Digital Post.
Så snart du har et CVR-nummer - hvad enten det er til en virksomhed eller en forening - skal du modtage post fra offentlige myndigheder som Digital Post. Det gælder også, selv om du som privatperson er fritaget fra at modtage Digital Post. De to ting har nemlig ikke noget med hinanden at gøre.
Du bestiller din medarbejder signatur direkte på: www.medarbejdersignatur.dk
Du kan ændre dine oplysninger på www.virk.dk.
Ressourcer & Genbrug henter oplysninger om virksomhederne fra Det centrale virksomhedsregister CVR. Oplysningerne trækkes pr. 1. januar i opkrævningsåret, så dataene er så opdaterede som overhovedet muligt. Se dine oplysninger på www.data.virk.dk
Virksomheden skal selv indberette og opdatere oplysninger om virksomheden. Det gælder både branchekode, p-nummer, navneændring, adresseændring og eventuel lukning af virksomheden. Det er derfor en god idé at opdatere oplysningerne i CVR mindst en gang om året. Du kan ændre virksomhedens oplysninger i CVR på www.virk.dk